Subject: Rae vald, Jüri alevik, Kirikukopli park tuletõrjehüdrant nr 13 (X- 6580279,5; Y- 552443,4)
From: "Toomas Teesalu" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Andres Aruväli <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 13:48:22 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Seoses ühisveevärgi torustiku rekonstrueerimistöödega ei ole alates
24.09.24 kasutatav Jüri alevikus, Kirikukopli park (65301:003:0081) asuv
maapealne tuletõrjehüdrant nr 13 (X- 6580279,5; Y- 552443,4). Asukoha
skeem manuses.

Ehitustööde käigus hüdrant nr 13 likvideeritakse ning rajatakse
lähipiirkonda uus maapealne tuletõrjehüdrant nr 221463630. Ehitustööde
orienteeruv lõpp: oktoober 2024.

Lugupidamisega

Toomas Teesalu

VK järelevalve insener

AS ELVESO

Tel: 53 444 699

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.elveso.ee/> www.elveso.ee

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on keelatud. Kui te saite antud sõnumi ekslikult,
palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage materjal arvutist.